[Trend Tour 2016] Vlog 3: Portland
- Design
- 27 sep 2016 @ 08:22
- Link
-
Peter Heshof
strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM
BLOOM - Trends
- 27 sep 2016 @ 08:22
- Peter Heshof
De volgende stad in mijn trendreis dit jaar is Portland. Ik las in foodmagazine Lucky Peach en hoorde van Unilever USA dat veel foodtrends, zoals natuurlijkheid, lokaal en dierenwelzijn, zijn gestart in deze stad in Oregon. De twee vlogs over Portland hebben dan ook een sterk foodkarakter. Vandaag deel 1.
In dit deel laat ik de volgende stap zien van vers naar verser naar ultrafresh. Ook komt meer Living Food aan bod zoals zuurkool en thee. In groente geloven we, maar wat wordt de stap na groente? Verder gaat het over Wellness is the new status en Showcasing. Ik ben natuurlijk ook langs geweest bij Tony’s Chocolonely in hun standplaats Portland van waaruit ze de VS gaan veroveren.
-
Peter Heshof
- Werkt bij: BLOOM
- Functie: strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM
- Website:http://www.tobloom.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- PostNL lanceert decemberzegels met... 18-11-2024
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024