[Trend Tour 2016] Vlog 3: Portland

  • Design
  • 27 sep 2016 @ 08:22
  • Link
  • Peter Heshof
    Peter Heshof

    strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM
    BLOOM
  • Trends

De volgende stad in mijn trendreis dit jaar is Portland. Ik las in foodmagazine Lucky Peach en hoorde van Unilever USA dat veel foodtrends, zoals natuurlijkheid, lokaal en dierenwelzijn, zijn gestart in deze stad in Oregon. De twee vlogs over Portland hebben dan ook een sterk foodkarakter. Vandaag deel 1.

In dit deel laat ik de volgende stap zien van vers naar verser naar ultrafresh. Ook komt meer Living Food aan bod zoals zuurkool en thee. In groente geloven we, maar wat wordt de stap na groente? Verder gaat het over Wellness is the new status en Showcasing. Ik ben natuurlijk ook langs geweest bij Tony’s Chocolonely in hun standplaats Portland van waaruit ze de VS gaan veroveren.



Peter Heshof

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken